Retourbeleid - 60 dagen open aankoop | Beslagonline.nl
Kies land
  • 2-4 dagen levertijd
  • 60 dagen open aankoop
  • Veilige betalingen
Bijwerken

Return

Beslag Online biedt een herroepingsrecht van 60 dagen, geldig vanaf de dag dat u uw goederen heeft ontvangen. De goederen moeten in ongewijzigde staat worden geretourneerd, zodat u als klant het volledige krediet kunt ontvangen. Eventuele kosten voor het terugzenden van de goederen zijn voor rekening van de koper. We bieden geen gratis retourzendingen aan als onderdeel van ons milieubewustzijn. Jij als klant bent er verantwoordelijk voor dat het pakket ons bereikt, daarom raden we aan om het pakket met tracking te verzenden. Wanneer we uw pakket hebben ontvangen, zullen we de producten controleren en u crediteren met wat aan ons is geretourneerd.

Hoe u uw bestelling retourneert:

1. Log in op de website.

- als je op een computer zit:



- als je aan het bellen bent:



2. Klik op retourneren.

- Begin met het aanmaken van een retourcasus.

- Kies de bestelling die je wilt retourneren.

- Kies welke producten je wilt retourneren. Vul aantal en reden in.

- Laat indien nodig een bericht achter (optioneel).

- Klik op doorgaan, dat is alles!

3. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging dat we je retourzending hebben ontvangen. Kort daarna ontvangt u nog een e-mail met een link. Klik op de link en druk je retourlabel af. Plak deze op je pakket en stuur het pakket terug naar je postkantoor. Gebruik het retourlabel en lever je pakket in. Hieronder vindt u meer informatie over het indienen van uw pakket.

OPMERKING! Om een correcte retourzending te doen, moet u uw retouraanvraag online invullen voordat u de bestelling retourneert. 

Hoe u uw pakket indient:

Nadat je je retour online hebt aangemeld, bereid je je pakket voor. Print en gebruik het retourlabel dat je per e-mail hebt ontvangen en geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde UPS Access Point.

De retourkosten van €5 worden in mindering gebracht op uw terugbetaling. Klik op de onderstaande link om uw dichtstbijzijnde UPS Access Point te vinden:

UPS ACCESS POINTS


Gebruik dezelfde doos waarin je de producten hebt ontvangen. Zorg ervoor dat deze goed afgesloten is zodat de producten in goede staat worden afgeleverd.

Heb je een verkeerd product ontvangen of is je product kapot? Als u een klacht wilt indienen, neem dan contact op met info@beslagonline.nl en onze klantenservice helpt u graag verder.


Bij retournering geldt het volgende adres:

Beslag Online
Inre Kustvägen
32269 43 Båstad
Sweden

Beweringen

Eventuele fouten of gebreken met betrekking tot de producten van Beslag Online dienen binnen een redelijke termijn na ontdekking van de mogelijke fout te worden gemeld. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de fout aan te tonen en uit te leggen hoe de fout is opgetreden. Mocht u een fout ontdekken neem dan zo spoedig mogelijk contact op met Beslag Online. Over het algemeen kunt u alleen een fout claimen die is opgetreden binnen twee jaar nadat het artikel aan u is geleverd. Volgens de Consumentenkoopwet heb je als consument 2 jaar garantie, wat inhoudt dat je bij het vertonen van fouten of defecten het product kunt laten repareren, omruilen, geld terugkrijgen of in prijs verlaagd. Het moet duidelijk zijn dat er sprake is van een gebrek of gebrek aan het product om een beroep te kunnen doen op een van bovenstaande. Als u een klacht wilt indienen over een product kunt u dit doen door contact op te nemen met de klantenservice via e-mail info@beslagonline.com. Beschrijf de fout en vermeld uw bestelnummer en foto's van de fout in de e-mail om het afhandelingsproces te versnellen en te vergemakkelijken.