Aankoop- en leveringsvoorwaarden | Beslagonline.nl
Kies land
  • 2-4 dagen levertijd
  • 60 dagen open aankoop
  • Veilige betalingen
Bijwerken

Algemene voorwaarden

Deze aankoop- en leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op www.beslagonline.nl De voorwaarden zijn van toepassing in gevallen waarin er geen andere schriftelijke overeenkomst tussen u als koper en Beslag Online is aangegaan en verwijst naar alle aankopen en bestellingen gedaan door klanten woonachtig in Groot-Brittannië. Wij van Beslag Online helpen interieurliefhebbers en klussers in heel Europa om met kleine details grote veranderingen aan te brengen. Of je nu op zoek bent naar modern design, klassieke stijl of interieurdetails die passen in de meer landelijke omgevingen, wij hebben wat je zoekt. In ons assortiment vindt u onder andere meer dan 1000 verschillende modellen handgrepen en knoppen. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk verwerkt, maar niet eerder dan de volgende werkdag vanaf het moment dat u uw bestelling heeft geplaatst. Neem bij vragen contact op met onze klantenservice via info@beslagonline.com.

Kantoor- & magazijnadres:
Beslag Online 
info@beslagonline.com
Org.nr. 559023-4430
Inre Kustvägen
269 43 Båstad
Sweden

Betrouwbaarheid

Beslag Online kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor het plaatsen van de juiste bestelling door de klant in de webshop. Het is altijd de verantwoordelijkheid van de klant dat de gegeven bestelling op www.beslagonline.nl correct wordt ingevuld. Beslag Online is niet verantwoordelijk voor compensatie of financiële verliezen in verband met vertraagde leveringen. Dit geldt ongeacht of de rederij of Beslag Online verantwoordelijk is voor de vertraging.

Aankoop

Wanneer de klant een bestelling registreert bij het afrekenen, komt er een overeenkomst tot stand tussen de klant en Beslag Online. De bevestiging van de bestelling wordt verzonden naar het e-mailadres dat de klant heeft ingevoerd bij het voltooien van de aankoop. Mochten er fouten in prijs, levertijd of andere omstandigheden optreden, dan behoudt Beslag Online zich het recht voor dit achteraf te wijzigen. Mocht dit voorkomen, dan nemen wij contact op en informeren wij de klant. De klant heeft dan de mogelijkheid om de bestelling te wijzigen of te annuleren.

Beslag Online accepteert alleen overeenkomsten met personen van wettelijke leeftijd (18 jaar en ouder), of een minderjarige met toestemming en goedkeuring van een voogd. Beslag Online behoudt zich het recht voor om een bestelling te weigeren.

Prijs & betaling

Alle prijzen op de website zijn actueel, inclusief 25% BTW. BTW is inbegrepen in de totale kosten die de klant ziet bij het afrekenen. Prijzen zijn exclusief verzendkosten, Beslag Online biedt gratis verzending bij bestellingen met een bestelwaarde van meer dan €49. Voor bestellingen met een bestelwaarde onder de €49 komen er verzendkosten bij, de kosten zijn afhankelijk van de gekozen verzendmethode.

In samenwerking met Klarna bieden wij Klarna Checkout aan als betaalmethode. Klarna biedt u als klant twee verschillende betalingsmogelijkheden. Klarna presenteert u bepaalde informatie zodra u bent geïdentificeerd en bent ingelogd bij Klarna. Nadat u bent geïdentificeerd, laat Klarna zien welke opties voor u beschikbaar zijn. Uw betalingstermijn begint wanneer de bestelling vanuit ons magazijn wordt verzonden. Ga voor contactgegevens en meer informatie over Klarna en Klarna Checkout naar klarna.com/nl.

Betalingsmogelijkheden

Klarna Factuur 
Wanneer je ervoor kiest om op factuur te betalen, biedt Klarna je de mogelijkheid om binnen 14 dagen na je aankoop te betalen. Uw factuur wordt geactiveerd en naar u verzonden via het e-mailadres dat u bij de aankoop hebt opgegeven. De factuur wordt tegelijk verzonden met uw bestelling vanuit ons magazijn.

Creditcard of betaalpas
In Klarna Checkout kunt u ervoor kiezen om direct te betalen met een van de volgende bankpassen: VISA, Mastercard.

Prijzen

Alle prijzen die we op de site hebben staan zijn inclusief BTW. Als je een product hebt gekocht tegen een schijnbaar onjuiste prijs, nemen we contact met je op en in deze gevallen behouden we ons het recht voor om de prijs aan te passen, het verschil in rekening te brengen of je de aankoop te laten annuleren en een terugbetaling te ontvangen. Ook behouden wij ons voor typefouten en onjuistheden in onze marketing, nieuwsbrieven en andere externe communicatie. In deze kanalen geldt hetzelfde als voor kennelijk foutieve prijzen op de website.

Terugbetalingen
In het geval van een retour wordt uw geld teruggestort wanneer Beslag Online de retour heeft ontvangen, verwerkt en goedgekeurd in ons magazijn. Er wordt altijd een bevestiging per e-mail naar u als klant gestuurd dat de retourzending is goedgekeurd. Terugbetalingen vinden altijd plaats via dezelfde betaalmethode die is gebruikt toen de bestelling werd geregistreerd bij onze kassa. Een terugbetaling kan tot 5-7 bankwerkdagen duren. Als er per factuur wordt betaald, wordt het geld direct op de bankrekening gestort die is gebruikt om de factuur te betalen of stuurt Klarna een restitutieformulier via e-mail.

Kortingscodes
Soms communiceert Beslag Online kortingscodes aan klanten. Kortingscodes zijn niet cumuleerbaar en gelden niet voor artikelen die tijdens een actie afgeprijsd zijn. Als u als klant een kortingscode heeft gebruikt die niet aan u is verstrekt, behouden wij ons het recht voor om het gebruik te weigeren en contact met u op te nemen om uw bestelling te annuleren of het kortingsbedrag af te schrijven.

Distributie van kortingscodes
Het is niet toegestaan om kortingscodes openbaar te delen op social media of andere externe kanalen, tenzij dit duidelijk is gecommuniceerd en door ons is goedgekeurd.

Leveringen & Transport

De levertijd is gebaseerd op de producten die u heeft besteld. Onze webshop geeft bij elk product een geschatte levertijd aan. Dit is de levertijd die geldt tenzij anders aangegeven door Beslag Online. Meestal is de levertijd 3-5 werkdagen. Wij verwerken uw bestelling op de eerste werkdag nadat uw bestelling is geplaatst. Tijdens feestdagen en Black Week kan de afhandelings-/bezorgtijd worden beïnvloed. Beslag Online stuurt een leveringsbevestiging via e-mail met informatie over hoe u uw bestelling kunt volgen wanneer deze ons magazijn heeft verlaten.

Vertraagde opties

Op dit moment biedt Beslag Online u als klant bezorging bij UPS Access Points en thuisbezorging direct aan de deur. We kunnen het afleveradres van een bestelling niet meer wijzigen nadat de bestelling bij ons is geregistreerd. Beslag Online maakt gebruik van UPS als transportpartner.

Gedeeltelijke leveringen

In het geval dat een of meer producten in een bestelling een langere levertijd hebben dan andere producten in dezelfde bestelling, kan deze worden opgesplitst in 2 leveringen. De overige producten worden verzonden zodra deze weer op voorraad zijn.

Vertraagde leveringen
In uitzonderlijke gevallen kunnen er bepaalde afwijkingen of vertragingen optreden bij (een deel van) uw bestelling, daarom wil Beslag Online u erop attenderen geen vakmensen te boeken op dezelfde dag dat uw levering wordt verwacht. Beslag Online compenseert geen verloren tijd bij uw vakman door de vertraagde levering. Wanneer uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, gaat de leveringsverantwoordelijkheid over op UPS en kunnen wij geen leveringsgarantie bieden. Houd er rekening mee dat de rederijen er niet altijd in slagen om op de exacte leverdatum te leveren, aangezien er een vertraging kan optreden. Beslag Online behoudt zich het recht voor om afstand te doen van alle aanspraken op schadevergoeding aan de klant met betrekking tot leveringsvertragingen veroorzaakt door onze leveranciers of door de rederij. De levering van goederen van Beslag Online wordt als voltooid beschouwd wanneer de klant zijn bestelling heeft ontvangen. Transport van de goederen is de verantwoordelijkheid van de huidige koerier en de overeenkomst tussen Beslag Online en de koerier is van toepassing.

Niet opgehaalde pakketten
Wij behouden ons het recht voor om de kosten voor afhandeling die ontstaan in het geval van niet opgehaalde pakketten in rekening te brengen. Uw pakket blijft normaal gesproken 14 dagen na aankomst bij de agent/terminal. Als u uw pakket niet binnen 14 dagen ophaalt, wordt het pakket naar ons geretourneerd en brengen wij € 9 in rekening voor het niet opgehaalde pakket. In geval van spijt nadat het pakket is verzonden, moet de klant het pakket ontvangen en vervolgens naar ons terugsturen. Als het pakket niet wordt opgehaald en teruggestuurd, wordt de klant € 9 in rekening gebracht.


Herroeping & Retourneren

In het geval dat de klant niet tevreden is met zijn aankoop, bieden we 60 dagen herroepingsrecht vanaf de dag dat de bestelling is ontvangen. In gevallen waarin de bestelling gedeeltelijk is geleverd, geldt de datum voor elk product en elke levering.

Spijt hebben van een aankoop van een niet-verwerkte bestelling
Indien de klant gebruik wil maken van zijn herroepingsrecht voordat de bestelling bij Beslag Online is afgehandeld, kan hij de aankoop kosteloos annuleren. In gevallen waarin de bestelling gedeeltelijk is geleverd en de resterende producten van de bestelling niet zijn verwerkt, is het oké om de aankoop te annuleren. Het is ook mogelijk om producten op een bestelling te verwijderen nadat deze is geregistreerd als deze producten niet zijn verwerkt. Neem contact op met onze klantenservice via info@beslagonline.com om een aankoop te annuleren of producten van een bestelling te verwijderen.

Spijt van een aankoop na levering
Om gebruik te maken van het herroepingsrecht op een bestelling na afhandeling bij Beslag Online, dient de klant de bestelling eerst in ontvangst te nemen en vervolgens aan ons te retourneren. Een geannuleerde aankoop is pas geldig als de klant een bevestiging per e-mail heeft ontvangen van Beslag Online.

Retouren
Beslag Online voegt bij alle zendingen een retourbon toe. Deze retourbon dient gebruikt te worden om het pakket te retourneren. Beslag Online betaalt niet voor de retourzending, die €5 kost. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat aan de klant wordt terugbetaald. Als de klant een bestelling retourneert zonder de meegeleverde retourbon te gebruiken, is de klant verantwoordelijk voor het regelen en betalen van de verzending. Beslag Online kan geen retourzendingen accepteren die moeten worden opgehaald bij postkantoren.

Retouradres:
Beslag Online AB
Inre Kustvägen 32
269 43 Båstad
Sweden


Voorwaarden van producten
De klant heeft het recht om eventuele verpakkingen te openen om de producten te inspecteren. Bij retournering dient het product in originele staat te zijn om te worden goedgekeurd. Beslag Online behoudt zich het recht voor om individueel te beslissen of een product geacht wordt in originele staat te zijn of niet. In gevallen waarin wordt aangenomen dat het product zich in een gewijzigde staat bevindt, kan Beslag Online het product terugsturen naar de klant of een terugbetaling van het genoemde product weigeren.

Verwerkingstijd
Vanaf het moment dat een retourzending is aangekomen in ons magazijn, reserveren wij een verwerkingstijd van maximaal 7 werkdagen om de staat van het product te inspecteren en de geretourneerde producten te registreren.


Klachten en terugvorderingen

In het geval van een klacht vragen we je om contact op te nemen met onze klantenservice via info@beslagonline.com en de fout te omschrijven en een foto mee te sturen. De klacht moet worden gemeld binnen een redelijke termijn (2 maanden) vanaf het moment dat de fout is ontdekt. Wij raden u daarom aan om de producten direct te inspecteren. In het geval van een goedgekeurde klacht is Beslag Online verantwoordelijk voor alle kosten, inclusief alle verzendkosten.


Documentatie en begeleiding

Indien bij een product productbeschrijvingen en handleidingen nodig zijn, zijn deze te vinden onder het product in de webshop. Beslag Online garandeert dat al onze producten voldoen aan de eisen voor CE-markering.

Force Majeure

Beslag Online zijn vrijgesteld van boete wegens het niet nakomen van een bepaalde verplichting in deze overeenkomst indien de tekortkoming is gebaseerd op bevrijdende omstandigheden zoals hieronder en de omstandigheid de nakoming bemoeilijkt, verhindert of vertraagt. Als bevrijdende omstandigheid wordt onder meer aangemerkt overheidshandelen of nalaten, gewijzigde of nieuwe wetgeving, conflict op de arbeidsmarkt, blokkade/staking, brand of overstroming, sabotage of een zwaar ongeval. Onder overmacht vallen ook beslissingen van autoriteiten die een negatieve invloed hebben op de markt en producten, zoals beperkingen, waarschuwingen, verkoopverboden, enz.


Privacybeleid

Wanneer u een sollicitatie naar Beslag Online stuurt, worden uw persoonsgegevens geregistreerd in ons systeem. In overeenstemming met de AVG moet u ons goedkeuren en toestemming geven om uw informatie te registreren, wat u doet wanneer u uw aanvraag indient of een aankoop doet. U heeft het recht om informatie te ontvangen en correctie van onjuiste persoonsgegevens te vragen en de persoonsgegevens te laten verwijderen. Lees hier meer over ons privacybeleid.

Contact

Als u contact met ons wilt opnemen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via e-mail op info@beslagonline.com. Ons streven is om binnen 24 uur op uw e-mail te reageren. Houd er rekening mee dat tijdens feestdagen de reactietijden iets langer kunnen zijn.